Wednesday, October 5, 2011

RIMI gimtadienio pasiūlymai spalio 4 - 10 dienomis

Aš asmeniškai atradau daug gerų pasiūlymų šios savaitės RIMI leidinuke. Daug prekių yra "1 perki + 1 nemokamai", taip pat "2 perki + 1 nemokamai", 30-40 proc. ir daugeliui kitų prekių.
Visiems vazonams 40 proc. nuolaida, šildytuvams 30 proc. nuolaida, rankšluosčiams taip pat 30 proc. nuolaida.
Visą lankstinuką galite peržiūrėti čia:
http://www.rimi.lt/index.php
Tik siūlau atkreipti dėmesį į datas, nes vienos prekės nukainotos vienomis dienomis, kitos kitomis, trečios per visą akcijos laikotarpį. Taip pat kai kurie pasiūlymai yra tik su Mano Rimi kortele.
Visą spalio mėnesį Mano Rimi lojalumo kortelė išduodama nemokamai.

Mano pirkinių sąrašas labai ilgas. Kai ką nusipirksiu ir pasidėsiu. Kelios pozicijos:
Lašiša (spalio 7,8 ir 9d.) atpiginta 48 proc. iki 13,99lt už kilogramą, bet dar yra kažkokia papildoma sąlyga - pirkti už 25lt, žodžiu, dar reikia pasiaiškinti.
Indaplovių tabletės 70vnt. 35,99lt. (0,51lt už 1 tabletę - manau, kad neblogai).

Taip pat, perkantiems už 20lt, duodamas 0,11lt (0,13lt su Mano Rimi kortele) nuolaidų kuponas degalams ORLEN degalinėje. Vakar dyzelis ORLEN degalinėje (Klaipėdoje, prie aviaeskadrilės) kainavo 4,30 lt, tai su nuolaida 4,17lt. Nestej man vis tiek pigiau gaunasi.

No comments:

Post a Comment