Tuesday, October 4, 2011

Labas

Sveiki, visi :)

Mano namiškiai ir artimiausi draugai žino, kad mane "žavi" nuolaidos.
Man labai patinka vienas šou per Travel & Living Discovery, kuris vadinasi Extreme Couponing. Dabar Amerikoje jau rodomas antras sezonas (mūsuose galima pažiūrėti youtube ar kitais nelegaliais būdais, pvz., per torrent). Man patinka skaityti užsienietiškus taupančių mamyčių ir panašius blogus. Aišku pas mus taip niekad nebus, kad veltui galėtum gauti pilnus vežimus prekių. Gerai, kur mūsų nėra...
Aš anksčiau šito nesuvokiau, bet tai tikriausiai užprogramuota mano genuose (turiu mintyje savo mamą), ir tie genai kažkuriuo momentu išlenda.
Kadangi daugelis mano draugų ar pažįstamų prašo manęs pasakyti, kada vienoj ar kitoj vietoj bus nuolaidos, kada vienas ar kitas daiktas nukainuotas, todėl aš nusprendžiau pasidalinti mano patebėjimais viešai. Visi galės be problemų pasiskaityti, o aš sutaupysiu, nereikės rašyti sms
Aš tikrai nieko neprižadu, žmogus aš užsiėmęs... Aš epizodiškai, kai turėsiu laiko ir noro, pasidalinsiu savo pastebėjimais. Tiesa, aš gyvenu Klaipėdoje, tai ir mano patirtis ir pastebėjimai bus klaipėdietiški.
Taigis WELCOME.
Tikiuosi, kad ir jūs prisidėsite savo žiniomis, komentarais ir visiems mums bus smagu taupyti.

1 comment:

  1. Labai šauni mintis, tikrai patogu ieškoti nuolaidų vienoje vietoje! Aš kai pradedu apsipirkinėjimo maratoną, tai tik greitieji kreditai gelbėja :) Na o jei žinau apie planuojamus išpardavimus, tuomet pavyksta geriau pasiplanuoti

    ReplyDelete